Niniejsza Polityka Prywatności określa zasady przetwarzania danych osobowych oraz
wykorzystywania plików cookies w związku z korzystaniem z usług serwisu internetowego
Choice Group Sp. z o.o. (dalej „Serwis”).
Administratorem danych osobowych jest Choice Group Sp. z o.o., z siedzibą w Warszawie,
Aleja Solidarności 95/99, 00-144 Warszawa, NIP: 5252941236, REGON: 524294467 (dalej
„Administrator”).
Serwis realizuje funkcje pozyskiwania informacji o użytkownikach i ich zachowaniu w
następujący sposób:
Poprzez dobrowolnie wprowadzone dane w formularzach.
Poprzez zapisywanie plików cookies w urządzeniach końcowych użytkowników.
Poprzez automatyczne przetwarzanie danych użytkowników w celach analitycznych
i marketingowych.
Poprzez monitorowanie interakcji z e-mailami marketingowymi i obsługowymi (np.
śledzenie otwarć wiadomości e-mail).
2. Zakres i cel przetwarzania danych osobowych
Dane osobowe użytkowników przetwarzane są przez Administratora w następujących
celach:
Wykonanie umowy serwisowej (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), w tym realizacja napraw
urządzeń.
Prowadzenie korespondencji z klientem w celu realizacji usługi.
Marketing bezpośredni własnych produktów lub usług, jeśli użytkownik wyraził na
to zgodę (art. 6 ust. 1 lit. a RODO).
Przeprowadzenie analiz statystycznych i automatyczne przetwarzanie danych w celu
poprawy funkcjonalności Serwisu (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Badanie opinii klientów oraz analiza jakości usług w celu doskonalenia obsługi.
Administrator może przetwarzać dane osobowe użytkowników w celach profilowania, aby
dostarczać spersonalizowane treści i oferty. Użytkownicy mogą w dowolnym momencie
wycofać zgodę na takie przetwarzanie.
3. Przekazywanie danych osobowych
Dane osobowe użytkowników mogą być przekazywane następującym kategoriom
odbiorców:
Firmom kurierskim lub serwisowym w celu realizacji usługi.
Dostawcom usług IT, którzy świadczą wsparcie techniczne dla Serwisu.
Zewnętrznym dostawcom usług marketingowych w celu realizacji kampanii
promocyjnych.
Organom publicznym, jeśli jest to wymagane przez prawo.
Podmiotom zewnętrznym, w tym ekspertom ds. bezpieczeństwa, w przypadku
naruszenia ochrony danych osobowych.
Administrator zapewnia, że przekazywanie danych osobowych odbywa się zgodnie z
wymogami prawa, a wszyscy odbiorcy danych zobowiązani są do zachowania poufności
oraz stosowania odpowiednich zabezpieczeń.
4. Prawa użytkowników
Każdy użytkownik ma prawo do:
Dostępu do swoich danych osobowych.
Poprawienia, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych.
Przenoszenia danych.
Wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania danych osobowych.
Wycofania zgody na przetwarzanie danych w dowolnym momencie.
Wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych (PUODO).
Użytkownik ma również prawo do uzyskania informacji o tym, czy jego dane są
przetwarzane w sposób zautomatyzowany, w tym w ramach profilowania, oraz jakie są
konsekwencje takiego przetwarzania.
Wszelkie wnioski dotyczące realizacji tych praw można składać na adres e-mail: [adres e-
mail].
5. Bezpieczeństwo danych
Administrator stosuje odpowiednie środki techniczne i organizacyjne w celu ochrony
przetwarzanych danych osobowych przed nieautoryzowanym dostępem, zmianą lub
usunięciem. Obejmuje to:
Szyfrowanie danych (w tym SSL) w celu zapewnienia poufności podczas transmisji.
Regularne audyty bezpieczeństwa systemów IT.
Ograniczony dostęp do danych osobowych wyłącznie dla uprawnionych
pracowników.
Stosowanie narzędzi do monitorowania i reagowania na potencjalne incydenty
bezpieczeństwa.
W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, Administrator podejmie wszelkie
niezbędne kroki, aby jak najszybciej powiadomić osoby, których dane dotyczą, a także
zgłosić naruszenie odpowiednim organom nadzorczym.
6. Pliki cookies
Serwis korzysta z plików cookies w celu zapewnienia prawidłowego działania stron
internetowych oraz w celach analitycznych.
Użytkownik może w każdej chwili zarządzać ustawieniami cookies w swojej przeglądarce
internetowej. Ograniczenie stosowania plików cookies może wpłynąć na funkcjonalność
Serwisu.
Pliki cookies mogą być wykorzystywane przez zewnętrzne serwisy, takie jak Google
Analytics, w celu monitorowania ruchu na stronie oraz analizy zachowań użytkowników.
7. Czas przechowywania danych
Dane osobowe będą przechowywane przez czas niezbędny do realizacji celów, dla których
zostały zgromadzone:
Dane związane z umową: przez czas trwania umowy i okres wymagany przepisami
prawa (np. obsługa reklamacji).
Dane przetwarzane na podstawie zgody: do momentu wycofania zgody.
Dane statystyczne i marketingowe: przez czas trwania analizy lub kampanii
marketingowych.
Po zakończeniu współpracy z użytkownikiem dane mogą być przechowywane przez
maksymalnie 5 lat w celach prawnych i archiwizacyjnych.
8. Przekazywanie danych poza Europejski Obszar Gospodarczy
Dane osobowe nie będą przekazywane poza Europejski Obszar Gospodarczy.
9. Powiadomienia o naruszeniach danych
W przypadku naruszenia ochrony danych osobowych, Administrator powiadomi osoby,
których dane dotyczą, bez zbędnej zwłoki, gdy takie naruszenie może powodować wysokie
ryzyko naruszenia ich praw lub wolności.
Administrator zgłosi naruszenie danych odpowiedniemu organowi nadzorczemu w ciągu 72
godzin od jego wykrycia, zgodnie z przepisami RODO.
10. Zmiany Polityki Prywatności
Administrator zastrzega sobie prawo do wprowadzania zmian w Polityce Prywatności.
Zmiany te będą publikowane na stronie internetowej Serwisu.
11. Kontakt
Wszelkie pytania i wnioski dotyczące przetwarzania danych osobowych prosimy kierować
na adres: kontakt@mychoice.app , lub pisemnie na adres siedziby firmy: Aleja Solidarności
95/99, 00-144 Warszawa.