Usługi

Typ urządzenia

Typ urządzenia

Wymiana przedniej (przedniej) kamery iPad 10.2" 8 gen 2020 w Warszawie z gwarancją do 18 miesięcy

Wymiana przedniej (przedniej) kamery iPad 10.2" 8 gen 2020 w Warszawie z gwarancją do 18 miesięcy

Zadzwoń do nas:

+48 514 ***

Pokaż

lub

Wymiana przedniej (przedniej) kamery iPad 10.2" 8 gen 2020 w Warszawie z gwarancją do 18 miesięcy

Wymiana przedniej (przedniej) kamery iPad 10.2" 8 gen 2020 w Warszawie z gwarancją do 18 miesięcy

Jeśli przedni aparat w twoim iPad 10.2" 8 gen 2020 jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo, może to znacznie wpłynąć na możliwość robienia selfie i prowadzenia wideorozmów. W centrum serwisowym Choice oferujemy profesjonalną wymianę przedniego aparatu, wykorzystując oryginalne komponenty, aby przywrócić pełną funkcjonalność twojego urządzenia.

Cena

315 PLN

Czas naprawy

24 H

Złóż zamówienie jednym kliknięciem. Wystarczy wysłać swój numer telefonu.

Zarezerwuj czas rekonwalescencji online.

Wymiana przedniej (przedniej) kamery iPad 10.2" 8 gen 2020 w Warszawie z gwarancją do 18 miesięcy
  • Gwarancja na naprawę

  • Dostępne części oryginalne

  • Darmowa diagnostyka wstępna


4,5 w Google

na podstawie 156 prawdziwych recenzji.

Doskonałe 194

opinie na

Naprawa lub wymiana przedniego aparatu iPad 10.2" 8 gen 2020

Uszkodzony przedni aparat może wpływać na jakość selfie i wideorozmów, prowadząc do rozmytych obrazów, problemów z ostrością lub całkowitej awarii. Nasi eksperci w centrum serwisowym Choice mogą wymienić uszkodzony przedni aparat na wysokiej jakości oryginalny komponent, zapewniając, że twoje urządzenie będzie rejestrować wyraźne obrazy i płynne wideorozmowy zgodnie z oczekiwaniami.

Dlaczego warto wymienić uszkodzony przedni aparat?

FloodingIphoneExample

Uszkodzony lub wadliwie działający przedni aparat może znacznie zmniejszyć użyteczność twojego iPad 10.2" 8 gen 2020, zwłaszcza jeśli polegasz na nim do robienia selfie lub prowadzenia wideorozmów. Wymiana przedniego aparatu zapewnia, że będziesz mógł nadal rejestrować wysokiej jakości selfie i prowadzić wyraźne rozmowy wideo.

Typowe problemy z uszkodzonym przednim aparatem:

  • Rozmyte lub nieostre obrazy.

  • Aplikacja aparatu zawiesza się lub nie otwiera.

  • Widoczne pęknięcia lub zarysowania na obiektywie aparatu.

  • Brak możliwości ustawienia ostrości lub dostosowania do warunków oświetleniowych.

W centrum serwisowym Choice używamy tylko wysokiej jakości oryginalnych komponentów do wymiany przedniego aparatu, aby zapewnić, że twój iPad 10.2" 8 gen 2020 działa zgodnie z oczekiwaniami. Nasi profesjonalni technicy mają doświadczenie potrzebne do przywrócenia funkcjonalności aparatu.

☝🏻

Wskazówki dotyczące utrzymania przedniego aparatu iPad 10.2" 8 gen 2020

Zawsze używaj etui ochronnego, które zakrywa obiektyw aparatu, aby zapobiec zarysowaniom lub uszkodzeniom. Regularnie czyść obiektyw miękką, suchą ściereczką i unikaj kładzenia urządzenia na szorstkich powierzchniach, które mogą porysować obiektyw.

Dlaczego naprawa iPad 10.2" 8 gen 2020 w Choice jest opłacalna i niezawodna

Oryginalne części zamienne

Niezawodne, oryginalne części zamienne gwarantują długą żywotność urządzenia po naprawie. Dla Twojej wygody oferujemy również wysokiej jakości części zamienne, które pomyślnie sprawdziły się w eksploatacji.

Uczciwa cena i wygodne formy płatności

Po zakończeniu naprawy - dokładnie wiesz, z czego składa się koszt usługi, ile i za co płacisz. Akceptujemy płatność kartą, gotówką, Apple Pay, BLIK oraz przelewem bankowym.

Czas realizacji: od 1 godziny do 1 dnia

Twój sprzęt szybko wraca do Ciebie, abyś nie musiał długo radzić sobie bez niego.

Wykwalifikowani pracownicy

Każdy z naszych inżynierów przeprowadził dziesiątki tysięcy napraw urządzeń Apple i stale doskonali swoje umiejętności na urządzeniach testowych oraz podczas specjalistycznych szkoleń.

Najlepszy sprzęt diagnostyczny

Pozwala na dokładne zidentyfikowanie problemu.

Bezpłatna diagnostyka wstępna

Nie pobieramy opłaty za wstępną diagnostykę, nawet jeśli zdecydujesz się nie naprawiać swojego sprzętu.

3 wygodne sposoby na DOSTARCZENIE iPad 10.2" 8 gen 2020 do NAPRAWY W CHOICE

Wizyta w salonie w centrum Warszawy

Diagnozujemy i naprawiamy Twoje urządzenie, podczas gdy Ty pijesz dobrą kawę i oglądasz YouTube na naszym iPadzie.

Dostawa kurierem "od drzwi do drzwi"

Nie musisz wychodzić z domu ani szukać kuriera. My go zamówimy i ubezpieczymy przesyłkę

*W 85% przypadków naprawiamy i zwracamy sprzęt tego samego dnia – również kurierem lub pocztą.

Mobilna usługa naprawy w domu

Technik serwisowy przyjeżdża w dogodnym dla Ciebie czasie i naprawia urządzenie w ciągu 15-30 minut.

*Działamy na terenie całej Warszawy i okolic.

Jak przywrócić iPad 10.2" 8 gen 2020 Uszkodzony przedni aparat iPad 10.2" 8 gen 2020

  • 1

    Przyjmujemy Twoje urządzenie w jeden z wyżej wskazanych sposobów

  • 2

    Serwisant diagnozuje urządzenie, określa wszystkie wykryte problemy i uzgadnia z Tobą koszt naprawy

  • 3

    Naprawa jest przeprowadzana w zależności od ustalonej usterki – przeprowadzamy regeneracje lub wymianę podzespołów

  • 4

    Oddajemy lub wysyłamy Ci urządzenie, gotowe do pełnego użytkowania

CO TAK NAPRAWDĘ OTRZYMASZ PO NAPRAWIE W CHOICE

Możesz być pewien, że znajdziemy rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania. Chcemy, aby Twój sprzęt służył Ci jak najdłużej, dlatego stosujemy zasadę: "Wystarczy jednego spotkania". Wykonujemy naszą pracę tak, abyś nie musiał do nas wracać z tym samym problemem.

Jesteśmy pewni naszej pracy, dlatego udzielamy następujących gwarancji:

do

18 miesięcy gwarancji

Oficjalna gwarancja naprawy

Regularnie dają mi jedzenie i chodzą ze mną, Myślę, że można im zaufać.

100% pewność

Gwarantujemy, że wykonamy naprawę, której się podjęliśmy.

99% szansa

Gwarantujemy, że problem zostanie rozwiązany na stałe, a Ty z chęcią polecisz nas swoim znajomym.

Często zadawane pytania

Czy możecie zagwarantować, że naprawicie moje urządzenie Apple?

Czy oferujecie diagnostykę urządzenia przed naprawą i czy jest ona płatna?

Jakie części są używane podczas naprawy - czy są oryginalne?

Czy cena naprawy może wzrosnąć w porównaniu do tej, która jest podana w cenniku?

Czy moje dane na urządzeniu są bezpieczne podczas naprawy?

Może oferujecie usługę odbioru i dostawy urządzenia do serwisu?