Usługi

Typ urządzenia

Typ urządzenia

Wymiana Ekranu (wyświetlacza) iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 w Warszawie z gwarancją do 18 miesięcy

Wymiana Ekranu (wyświetlacza) iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 w Warszawie z gwarancją do 18 miesięcy

Zadzwoń do nas:

+48 514 ***

Pokaż

lub

Wymiana Ekranu (wyświetlacza) iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 w Warszawie z gwarancją do 18 miesięcy

Wymiana Ekranu (wyświetlacza) iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 w Warszawie z gwarancją do 18 miesięcy

Ekran Twojego iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 jest uszkodzony lub nie działa prawidłowo? Choice oferuje kompleksową wymianę ekranu, aby przywrócić urządzenie do pierwotnego stanu.

Cena

945 PLN

Czas naprawy

24 H

Złóż zamówienie jednym kliknięciem. Wystarczy wysłać swój numer telefonu.

Zarezerwuj czas rekonwalescencji online.

Wymiana Ekranu (wyświetlacza) iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 w Warszawie z gwarancją do 18 miesięcy
  • Gwarancja na naprawę

  • Dostępne części oryginalne

  • Darmowa diagnostyka wstępna


4,5 w Google

na podstawie 156 prawdziwych recenzji.

Doskonałe 194

opinie na

Dlaczego wymiana ekranu w iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 jest konieczna?

Uszkodzony lub nieprawidłowo działający ekran może poważnie wpłynąć na możliwość korzystania z iPad Pro 10.5" 1 gen 2017. Kompleksowa wymiana ekranu zapewnia, że Twoje urządzenie będzie wyglądać jak nowe i działać bez przeszkód. Nasze profesjonalne usługi gwarantują wysokiej jakości części oraz montaż, aby Twój iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 działał optymalnie.

Objawy, że ekran Twojego iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 wymaga wymiany

FloodingIphoneExample

Pęknięcia, brak reakcji na dotyk, migotanie i przebarwienia to typowe objawy, które wskazują na potrzebę wymiany ekranu w Twoim iPad Pro 10.5" 1 gen 2017. Ignorowanie tych problemów może prowadzić do poważniejszych uszkodzeń wewnętrznych i kosztowniejszej naprawy.

Czego unikać, gdy ekran iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 jest uszkodzony:

  • Nie naciskaj na uszkodzony ekran

  • ponieważ może to pogorszyć uszkodzenia wewnętrzne.

  • Unikaj korzystania z urządzenia

  • jeśli ekran ma ostre krawędzie – może to prowadzić do skaleczeń.

  • Unikaj narażenia urządzenia na wilgoć

  • która może przedostać się przez pęknięcia i spowodować dalsze uszkodzenia wewnętrzne.

  • Nie próbuj samodzielnie naprawiać urządzenia bez profesjonalnych narzędzi i doświadczenia

  • ponieważ może to unieważnić gwarancję i dodatkowo uszkodzić urządzenie.

Jeśli zauważysz którykolwiek z tych problemów, ważne jest, aby przynieść iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 do serwisu Choice w celu profesjonalnej wymiany ekranu. Nasi technicy używają tylko wysokiej jakości części, aby zapewnić prawidłowe funkcjonowanie Twojego urządzenia.

☝🏻

Najlepsze praktyki po wymianie ekranu w iPad Pro 10.5" 1 gen 2017

Unikaj narażenia nowego ekranu na ekstremalne temperatury lub niepotrzebny nacisk. Utrzymanie ekranu w dobrym stanie zapewni jego dłuższą żywotność i optymalną wydajność. Zaufaj Choice do jakościowych wymian i napraw.

Dlaczego naprawa iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 w Choice jest opłacalna i niezawodna

Oryginalne części zamienne

Niezawodne, oryginalne części zamienne gwarantują długą żywotność urządzenia po naprawie. Dla Twojej wygody oferujemy również wysokiej jakości części zamienne, które pomyślnie sprawdziły się w eksploatacji.

Uczciwa cena i wygodne formy płatności

Po zakończeniu naprawy - dokładnie wiesz, z czego składa się koszt usługi, ile i za co płacisz. Akceptujemy płatność kartą, gotówką, Apple Pay, BLIK oraz przelewem bankowym.

Czas realizacji: od 1 godziny do 1 dnia

Twój sprzęt szybko wraca do Ciebie, abyś nie musiał długo radzić sobie bez niego.

Wykwalifikowani pracownicy

Każdy z naszych inżynierów przeprowadził dziesiątki tysięcy napraw urządzeń Apple i stale doskonali swoje umiejętności na urządzeniach testowych oraz podczas specjalistycznych szkoleń.

Najlepszy sprzęt diagnostyczny

Pozwala na dokładne zidentyfikowanie problemu.

Bezpłatna diagnostyka wstępna

Nie pobieramy opłaty za wstępną diagnostykę, nawet jeśli zdecydujesz się nie naprawiać swojego sprzętu.

3 wygodne sposoby na DOSTARCZENIE iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 do NAPRAWY W CHOICE

Wizyta w salonie w centrum Warszawy

Diagnozujemy i naprawiamy Twoje urządzenie, podczas gdy Ty pijesz dobrą kawę i oglądasz YouTube na naszym iPadzie.

Dostawa kurierem "od drzwi do drzwi"

Nie musisz wychodzić z domu ani szukać kuriera. My go zamówimy i ubezpieczymy przesyłkę

*W 85% przypadków naprawiamy i zwracamy sprzęt tego samego dnia – również kurierem lub pocztą.

Mobilna usługa naprawy w domu

Technik serwisowy przyjeżdża w dogodnym dla Ciebie czasie i naprawia urządzenie w ciągu 15-30 minut.

*Działamy na terenie całej Warszawy i okolic.

Jak przywrócić iPad Pro 10.5" 1 gen 2017 Wymiana ekranu iPad Pro 10.5" 1 gen 2017

  • 1

    Przyjmujemy Twoje urządzenie w jeden z wyżej wskazanych sposobów

  • 2

    Serwisant diagnozuje urządzenie, określa wszystkie wykryte problemy i uzgadnia z Tobą koszt naprawy

  • 3

    Naprawa jest przeprowadzana w zależności od ustalonej usterki – przeprowadzamy regeneracje lub wymianę podzespołów

  • 4

    Oddajemy lub wysyłamy Ci urządzenie, gotowe do pełnego użytkowania

CO TAK NAPRAWDĘ OTRZYMASZ PO NAPRAWIE W CHOICE

Możesz być pewien, że znajdziemy rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania. Chcemy, aby Twój sprzęt służył Ci jak najdłużej, dlatego stosujemy zasadę: "Wystarczy jednego spotkania". Wykonujemy naszą pracę tak, abyś nie musiał do nas wracać z tym samym problemem.

Jesteśmy pewni naszej pracy, dlatego udzielamy następujących gwarancji:

do

18 miesięcy gwarancji

Oficjalna gwarancja naprawy

Regularnie dają mi jedzenie i chodzą ze mną, Myślę, że można im zaufać.

100% pewność

Gwarantujemy, że wykonamy naprawę, której się podjęliśmy.

99% szansa

Gwarantujemy, że problem zostanie rozwiązany na stałe, a Ty z chęcią polecisz nas swoim znajomym.

Często zadawane pytania

Czy możecie zagwarantować, że naprawicie moje urządzenie Apple?

Czy oferujecie diagnostykę urządzenia przed naprawą i czy jest ona płatna?

Jakie części są używane podczas naprawy - czy są oryginalne?

Czy cena naprawy może wzrosnąć w porównaniu do tej, która jest podana w cenniku?

Czy moje dane na urządzeniu są bezpieczne podczas naprawy?

Może oferujecie usługę odbioru i dostawy urządzenia do serwisu?