Zadzwoń do nas:
lub
Jeśli funkcjonalność NFC lub PayPass w twoim iPhone 15 Pro Max nie działa poprawnie, nasi wyspecjalizowani technicy w centrum serwisowym Choice mogą zapewnić profesjonalne usługi naprawcze, aby przywrócić tę funkcjonalność. Niezależnie od tego, czy problem wynika z uszkodzonego komponentu, czy problemu z oprogramowaniem, zdiagnozujemy i skutecznie naprawimy usterkę.
Cena
Czas naprawy
Gwarancja na naprawę
Dostępne części oryginalne
Darmowa diagnostyka wstępna
4,5 w Google
na podstawie 156 prawdziwych recenzji.
Doskonałe 194
opinie na
NFC i PayPass to kluczowe funkcje do płatności zbliżeniowych i transferu danych. Gdy przestają działać, przyczyną mogą być problemy z anteną, wewnętrznymi obwodami lub błędy oprogramowania. Nasi certyfikowani technicy używają zaawansowanych narzędzi diagnostycznych, aby określić dokładną przyczynę problemu i zapewnić niezawodne rozwiązania naprawcze.
Niedziałające NFC lub PayPass w twoim iPhone 15 Pro Max może wynikać z uszkodzenia anteny NFC, awarii wewnętrznego sprzętu lub błędów oprogramowania, które uniemożliwiają prawidłowe połączenie. Identyfikacja głównej przyczyny jest kluczowa dla przywrócenia pełnej funkcjonalności urządzenia.
NFC lub PayPass nie inicjuje transakcji.
Urządzenie nie może połączyć się z innymi urządzeniami obsługującymi NFC.
Płatności zbliżeniowe często się nie udają
mimo braku widocznych uszkodzeń czytnika kart.
Nasi doświadczeni technicy zapewnią szczegółową diagnozę twojego iPhone 15 Pro Max i w razie potrzeby naprawią lub wymienią wadliwe części. Dzięki naszemu doświadczeniu funkcje NFC i PayPass znów będą w pełni sprawne, co pozwoli ci korzystać z płatności zbliżeniowych i transferu danych bez zakłóceń.
☝🏻
Wskazówki dotyczące utrzymania NFC/PayPass w iPhone 15 Pro Max
Aby zapobiec problemom z NFC/PayPass w twoim iPhone 15 Pro Max, unikaj upadków urządzenia lub narażania go na wilgoć, ponieważ oba czynniki mogą uszkodzić delikatne komponenty. Zawsze upewnij się, że oprogramowanie jest aktualne, aby uniknąć problemów z kompatybilnością. Jeśli zauważysz problemy z NFC lub płatnościami, jak najszybciej skorzystaj z profesjonalnej pomocy serwisowej.
Niezawodne, oryginalne części zamienne gwarantują długą żywotność urządzenia po naprawie. Dla Twojej wygody oferujemy również wysokiej jakości części zamienne, które pomyślnie sprawdziły się w eksploatacji.
Po zakończeniu naprawy - dokładnie wiesz, z czego składa się koszt usługi, ile i za co płacisz. Akceptujemy płatność kartą, gotówką, Apple Pay, BLIK oraz przelewem bankowym.
Twój sprzęt szybko wraca do Ciebie, abyś nie musiał długo radzić sobie bez niego.
Każdy z naszych inżynierów przeprowadził dziesiątki tysięcy napraw urządzeń Apple i stale doskonali swoje umiejętności na urządzeniach testowych oraz podczas specjalistycznych szkoleń.
Pozwala na dokładne zidentyfikowanie problemu.
Nie pobieramy opłaty za wstępną diagnostykę, nawet jeśli zdecydujesz się nie naprawiać swojego sprzętu.
Diagnozujemy i naprawiamy Twoje urządzenie, podczas gdy Ty pijesz dobrą kawę i oglądasz YouTube na naszym iPadzie.
Nie musisz wychodzić z domu ani szukać kuriera. My go zamówimy i ubezpieczymy przesyłkę
*W 85% przypadków naprawiamy i zwracamy sprzęt tego samego dnia – również kurierem lub pocztą.
Technik serwisowy przyjeżdża w dogodnym dla Ciebie czasie i naprawia urządzenie w ciągu 15-30 minut.
*Działamy na terenie całej Warszawy i okolic.
1
Przyjmujemy Twoje urządzenie w jeden z wyżej wskazanych sposobów
2
Serwisant diagnozuje urządzenie, określa wszystkie wykryte problemy i uzgadnia z Tobą koszt naprawy
3
Naprawa jest przeprowadzana w zależności od ustalonej usterki – przeprowadzamy regeneracje lub wymianę podzespołów
4
Oddajemy lub wysyłamy Ci urządzenie, gotowe do pełnego użytkowania
Możesz być pewien, że znajdziemy rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania. Chcemy, aby Twój sprzęt służył Ci jak najdłużej, dlatego stosujemy zasadę: "Wystarczy jednego spotkania". Wykonujemy naszą pracę tak, abyś nie musiał do nas wracać z tym samym problemem.
Jesteśmy pewni naszej pracy, dlatego udzielamy następujących gwarancji:
do
Oficjalna gwarancja naprawy
Regularnie dają mi jedzenie i chodzą ze mną, Myślę, że można im zaufać.
Gwarantujemy, że wykonamy naprawę, której się podjęliśmy.
Gwarantujemy, że problem zostanie rozwiązany na stałe, a Ty z chęcią polecisz nas swoim znajomym.
Czy możecie zagwarantować, że naprawicie moje urządzenie Apple?
Czy oferujecie diagnostykę urządzenia przed naprawą i czy jest ona płatna?
Jakie części są używane podczas naprawy - czy są oryginalne?
Czy cena naprawy może wzrosnąć w porównaniu do tej, która jest podana w cenniku?
Czy moje dane na urządzeniu są bezpieczne podczas naprawy?
Może oferujecie usługę odbioru i dostawy urządzenia do serwisu?