Usługi

Typ urządzenia

Typ urządzenia

Wymiana listwy matrycy Logo Board (*oznaczonej MacBookiem) w MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021) w Warszawie z gwarancją

Wymiana listwy matrycy Logo Board (*oznaczonej MacBookiem) w MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021) w Warszawie z gwarancją

Zadzwoń do nas:

+48 514 ***

Pokaż

lub

Wymiana listwy matrycy Logo Board (*oznaczonej MacBookiem) w MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021) w Warszawie z gwarancją

Wymiana listwy matrycy Logo Board (*oznaczonej MacBookiem) w MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021) w Warszawie z gwarancją

Jeśli listwa matrycy Logo Board twojego MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021) jest uszkodzona, może to wpływać na wygląd i funkcjonalność urządzenia. Nasza usługa wymiany zapewnia przywrócenie listwy z napisem MacBook do oryginalnego stanu, utrzymując elegancki wygląd laptopa.

Cena

395 PLN

Czas naprawy

1 H

Złóż zamówienie jednym kliknięciem. Wystarczy wysłać swój numer telefonu.

Zarezerwuj czas rekonwalescencji online.

Wymiana listwy matrycy Logo Board (*oznaczonej MacBookiem) w MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021) w Warszawie z gwarancją
  • Gwarancja na naprawę

  • Dostępne części oryginalne

  • Darmowa diagnostyka wstępna


4,5 w Google

na podstawie 156 prawdziwych recenzji.

Doskonałe 194

opinie na

Dlaczego warto wymienić listwę matrycy Logo Board w MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021)

Listwa matrycy Logo Board to istotny element estetyczny twojego MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021), często zawierający ikoniczne logo MacBook. Uszkodzenie tego elementu może obniżyć wygląd twojego laptopa, sprawiając, że wygląda on na zużyty lub mniej wartościowy. Wymiana listwy przywróci oryginalny elegancki wygląd i zachowa premium charakter urządzenia.

Najczęstsze problemy z uszkodzoną listwą matrycy Logo Board w MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021)

FloodingIphoneExample

Uszkodzona listwa może mieć widoczne zarysowania, wgniecenia lub przebarwienia, co negatywnie wpływa na ogólny wygląd twojego MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021). Ponadto uszkodzona listwa może osłabić funkcję ochronną, narażając wewnętrzne komponenty na kurz i zanieczyszczenia.

Korzyści z wymiany uszkodzonej listwy matrycy Logo Board w MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021):

  • Przywraca elegancki wygląd MacBooka.

  • Utrzymuje integralność strukturalną wyświetlacza.

  • Chroni wewnętrzne komponenty przed kurzem i zanieczyszczeniami.

  • Zwiększa wartość odsprzedaży urządzenia.

Wymiana uszkodzonej listwy matrycy Logo Board w Choice Service Center zapewnia, że twój MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021) zachowa swój elegancki wygląd i funkcje ochronne. Nasi technicy używają oryginalnych części, aby zagwarantować bezszwową i wysokiej jakości naprawę.

☝🏻

Porada dotycząca utrzymania listwy matrycy Logo Board w MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021)

Zawsze ostrożnie obchodź się z urządzeniem MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021), aby uniknąć zarysowań lub wgnieceń na listwie. Używanie etui ochronnego może pomóc zachować wygląd MacBooka i zapobiec niepotrzebnym uszkodzeniom.

Dlaczego naprawa MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021) w Choice jest opłacalna i niezawodna

Oryginalne części zamienne

Niezawodne, oryginalne części zamienne gwarantują długą żywotność urządzenia po naprawie. Dla Twojej wygody oferujemy również wysokiej jakości części zamienne, które pomyślnie sprawdziły się w eksploatacji.

Uczciwa cena i wygodne formy płatności

Po zakończeniu naprawy - dokładnie wiesz, z czego składa się koszt usługi, ile i za co płacisz. Akceptujemy płatność kartą, gotówką, Apple Pay, BLIK oraz przelewem bankowym.

Czas realizacji: od 1 godziny do 1 dnia

Twój sprzęt szybko wraca do Ciebie, abyś nie musiał długo radzić sobie bez niego.

Wykwalifikowani pracownicy

Każdy z naszych inżynierów przeprowadził dziesiątki tysięcy napraw urządzeń Apple i stale doskonali swoje umiejętności na urządzeniach testowych oraz podczas specjalistycznych szkoleń.

Najlepszy sprzęt diagnostyczny

Pozwala na dokładne zidentyfikowanie problemu.

Bezpłatna diagnostyka wstępna

Nie pobieramy opłaty za wstępną diagnostykę, nawet jeśli zdecydujesz się nie naprawiać swojego sprzętu.

3 wygodne sposoby na DOSTARCZENIE MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021) do NAPRAWY W CHOICE

Wizyta w salonie w centrum Warszawy

Diagnozujemy i naprawiamy Twoje urządzenie, podczas gdy Ty pijesz dobrą kawę i oglądasz YouTube na naszym iPadzie.

Dostawa kurierem "od drzwi do drzwi"

Nie musisz wychodzić z domu ani szukać kuriera. My go zamówimy i ubezpieczymy przesyłkę

*W 85% przypadków naprawiamy i zwracamy sprzęt tego samego dnia – również kurierem lub pocztą.

Mobilna usługa naprawy w domu

Technik serwisowy przyjeżdża w dogodnym dla Ciebie czasie i naprawia urządzenie w ciągu 15-30 minut.

*Działamy na terenie całej Warszawy i okolic.

Jak przywrócić MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021) Wymiana listwy Logo Board MacBook Pro 16’ M1 Pro, M1 Max (2021)

  • 1

    Przyjmujemy Twoje urządzenie w jeden z wyżej wskazanych sposobów

  • 2

    Serwisant diagnozuje urządzenie, określa wszystkie wykryte problemy i uzgadnia z Tobą koszt naprawy

  • 3

    Naprawa jest przeprowadzana w zależności od ustalonej usterki – przeprowadzamy regeneracje lub wymianę podzespołów

  • 4

    Oddajemy lub wysyłamy Ci urządzenie, gotowe do pełnego użytkowania

CO TAK NAPRAWDĘ OTRZYMASZ PO NAPRAWIE W CHOICE

Możesz być pewien, że znajdziemy rozwiązanie, które spełni Twoje oczekiwania. Chcemy, aby Twój sprzęt służył Ci jak najdłużej, dlatego stosujemy zasadę: "Wystarczy jednego spotkania". Wykonujemy naszą pracę tak, abyś nie musiał do nas wracać z tym samym problemem.

Jesteśmy pewni naszej pracy, dlatego udzielamy następujących gwarancji:

do

18 miesięcy gwarancji

Oficjalna gwarancja naprawy

Regularnie dają mi jedzenie i chodzą ze mną, Myślę, że można im zaufać.

100% pewność

Gwarantujemy, że wykonamy naprawę, której się podjęliśmy.

99% szansa

Gwarantujemy, że problem zostanie rozwiązany na stałe, a Ty z chęcią polecisz nas swoim znajomym.

Często zadawane pytania

Czy możecie zagwarantować, że naprawicie moje urządzenie Apple?

Czy oferujecie diagnostykę urządzenia przed naprawą i czy jest ona płatna?

Jakie części są używane podczas naprawy - czy są oryginalne?

Czy cena naprawy może wzrosnąć w porównaniu do tej, która jest podana w cenniku?

Czy moje dane na urządzeniu są bezpieczne podczas naprawy?

Może oferujecie usługę odbioru i dostawy urządzenia do serwisu?